2008. szeptember 4., csütörtök

felvételi vizsga előtt

Makó, 1961. június 22. Csütörtök d.e. 10 óra

Ne haragudj kedves Naplóm, hogy ennyire elhanyagoltalak, hidd el, egy csöpp időt sem tudok szorítani a számodra. VII. 6-án felvételi vizsga! ugye nem is kell többet írnom?

Ezek a fotók Szegeden készültek, a Múzeum előtt, a felvételi vizsga után, eredmény megkapása előtt - július 10-én (anyuval és Erzsi nénivel bementünk Szegedre) ,de azért már sejthettem, hogy felvettek?... mnagyon izgultam, de mikor kijöttem, mondtam is, hogy másodszor már nem izgulnék, ha bemehetnék, s azt mondta az épp kint levő egyetemista, aki a vizsgabizottság diáktagja volt, hogy " felesleges lenne"...) Azért az arckifejezésem elég bizonytalan (bár azt hiszem, elég sokáig az maradt, sőt, el is bizonytalanodott? ... bár lenne most is az! :)






Nincsenek megjegyzések: