2008. április 24., csütörtök

Azóta

1957. augusztus 10. Szombat, 1/4 4

Azóta, amióta nem írtam, elég sok minden történt. Persze sokkal jobb itthon.

4 kottát vettem. Ma vettem a negyediket. Vivaldi a moll koncertje. Valószínűleg azt játszom a legközelebbi hangversenyen. Nagyon szép. (Még mindig a fülemben, és részben az ujjaimban is!)

2 napja járok teniszezni (a kórház pályájára.)
Egy héttel ezelőtt Hódmezővásárhelyen voltunk Magdi néninél. Nagyon jól éreztük magunkat nála. Azt mondta, hogy menjünk át minden szombaton. Azóta (csütörtökön) itt volt ő is, de csak rövid ideig. Majdnem egész idő alatt fényképeztem, 7 db.-ot készítettem, úgysincs még Magdi néniről egy képünk sem.(Csak gyerekkori, a családi fotókon, meg Anyuval egy gyönyörű, nagylánykori - (ezt később ki is küldtük neki külföldre, csak a másolata maradt meg nekünk, majd be is teszem ide valahogy egyszer) lehet, hogy ezeket nem ismertem akkor még? vagy nem vettem számításba? Nekem Magdi néni a nagynéném volt! Nem egy kis- vagy nagylány... Nagyon szerettem. Nemrég halt meg , Kanadában, 97. éves korában...)
Ezt a képet ezen a napon csináltam! a két testvér (anyu és Magdi néni)

Itt meg én vagyok látható Magdi néni oldalán, a combomon meg egy sebtapasz. Nem vagyok benne egészen biztos, hogy ez a kép is aznap készült, bár Magdi néni ruhája , frizurája ugyanaz. Csak nem értem, hogy nem írtam a naplóban erről az esetről, hogy épp barackmagot törtem egy kisbaltával az eresz alatt, s mikor észrevettem a léckapu mögött kedvenc nagynénémet, úgy megörültem neki, olyan nagy vehemenciával álltam fel, és kezdtem szaladni, hogy a kezembe maradt kisbalta belelendült a combomba, kiszakítva belőle egy darabot, amit aztán a sebészeten láttak el. Bár a képen is látszik, csöppet sem zavar...

(Azt meg már más bejegyzésnél is észrevettem, hogy épp az emlékezetemben megmaradó fontosabb élmények hiányoznak, de legalább azok vannak itt, amiket úgyis elfelejthettem...)

----
Ma hiába mentem ki a teniszpályára, mivel nem volt lent senki. Anyu míg elment a Faárúgyárba, én kitakarítottam.
(Nocsak, ilyen házias lettem volna? De miért is mehetett anyu a Faárúgyárba? Valószínű valami begyújtásra alkalmas fahulladékért. Olyan nehéz volt a hatalmas szobánkat télen felfűteni, és mindig jóelőre gondoskodott tüzelőről.)

2 megjegyzés:

aliz írta...

be kellene állítani a dátumot, órát - nem jó időt mutat, igaz hogy ez egy retrospektiv blog, de azért...

aliz írta...

...azóta már megtettem :)