2008. június 10., kedd

nem az, amit szeretnék...

1959. augusztus 12. szerda d.e. 9 óra


Elővettem Naplóm, és írni kezdek bele, s érzem, hogy nem az fog idekerülni,amit szeretnék, ami a szívemen van.
Ó! a szív? Igen. Pedig nem is vagyok jelenleg olyan veszedelmesen szerelmes. A strandon persze fiúkkal is vagyok. Egy közülük szívesen udvarolna is. De én most nem erről akarok írni.
(Viszont van pár aktuális archív fotó ez időből, -mellé meg -pár száraz, de informatívabb bejegyzés a kisnaptáromban, amiket persze eme napló szempontjából nem is tarthattam fontosnak:

elkezdtem az érettségi tételek kidolgozását (II. után, nyáron! - őőőőrület!)


1959.július 21. Hétfő Reggel érettségi tétel (3.) Koksz(5 mázsa) behordása, 3 mázsa barnaszén, 1 mázsa 20 kiló fa is jött.
Íme, a bizonyság: szenet lapátolok a fotón épp:
Barackhámozás lekvárnak. Anyuval séta. Erzsi néninél.


július 22. Szerda D.e. érettségi tételek. D.u Anyuval biciklivel bevásárolni. Fogorvosnál jobb alsó 7. tömés(amalgán)


július 23. Csütörtök D. e póstán, könyvtárban. d.u strandon (halásznadrág, új fürdőruha) Este Erzsi néninél. Rádió: Aida


július 24. Péntek 1/2 9-ig alvás. D.e. Erzsi néninél. Cipóért (hiába).1/2 2- 6 strandon, nagy meleg, a víz sem hideg, de piszkos, áradt. Este cipóért, tejért.


július. 25. Szombat Anyuval bevásárlás. Reggeli után (10) strandra. .e. napsütés, d.u. borús, hűvös idő. 5-ig voltunk. Este Erzsi néninél.
július 26. Vasárnap 10-ig aludtam. Erzsi néni hívatott kérdőív ügyben. (?) A "Jereváni lány"-t kiolvastam. Ebéd után érettségi tétel. Erzsi néninél. (vendégek is)

július 27. Hétfő 1/2 12-ig aludtam, Erzsi néninek vittem káposztáskockát, d.u. krumplit szedtem (az udvarunkban lévő konyhakertben) Este rádióhallgatás: "A gyerek nem akadály"
július 28. Kedd Anyuval órásnál, boltokban (gyanta) D.u. bélyeg-mosás, szortírozás. Varrónőnél. (a bélést megvette) (de vajon mihez?)

július 29. Szerda Hajnalban utazás Szegedre. Klinikán. (biztos ellenőrzésre kellett mennie anyunak -kijövetele utáni 2 hét elteltével) Konziban (felvételí ív beadása). Köpenynézés. Ipari vásárban. Korzón. (Erzsi néni is). Ebéd a Hágiban . SZUE-ban. (uszoda):













július 30. Csütörtök
Anyuval bevásárlás. "Kegyetlenség" olvasása. (Azt hiszem jutalomkönyvnek kaptam!) D.u. érettségi tétel: Szigeti veszedelem. Erzsivel (osztálytárs, barátnő - jelenleg fül-orr-gégész, Szegeden, néha találkozunk , és felelevenítjük ezeket az emlékeinket) olvasókörön. "Fekete gyémántok" Erzsi néninél.

július 31. Péntek Patikában, Erzsi néninek hoztam gyógyszert. Gyalog a strandra Anyuval 3-kor. Ott M.K. M.E. majd K.S. H.Z. F.G.-val. (nem igen tudom már kiket takarnak a monogramok) Nem fürödtem a sérülés miatt. (erre se emlékszem)Visszafelé viharban.
augusztus 1. Szombat Órásnál. Bevásárolni. Segítettem főzni: palacsintát sütöttem, almát hámoztam, reszeltem. D.u. ebédeltünk. (Erzsi néni is) Levélírás, postán, kenyérért. Erzsi néninél. Tejért. (azt valamelyik szomszédból hoztuk, házitejet - mint ahogy tojást is)
augusztus 2. Vasárnap 9-ig aludtam. Gyakoroltam. (na végre!) 3-kor Erzsi bejött értem, lementünk a strandra. É.Zs. É Gy. F.G. H.I. römiztünk. Séta. Erzsi néninél Anyuval. Levélírás. Hegedülés.
augusztus 3. Hétfő Utazás Szegedre Erzsi nénivel. D.e. korzón, parkban, szabadtérit megnéztem. D.u. múzeumban, cukiban, díszműkiállításon. Itthon vacsora. (Erzsi néni is.)
augusztus 4. Kedd Postán Nagymama csomagjának átvételére, bevásárlás, fogorvos. Erzsi itt, vele a szőlőjükbe. Olvasás.
augusztus 5. Szerda D.e. megvettem a harmadikos füzeteket, vasaltam. Erzsi bejött értem, ebéd után strandon Erzsivel Este olvasókör. "Ahol a pénz nem isten"
stb... abbahagyom, tényleg unalmas... ez a naptár... (nemnapló)

Nincsenek megjegyzések: