2008. május 18., vasárnap

napirendek

1958. augusztus 4. Hétfő d.u. 1/2 3
Csütörtök óta nem történt semmi nevezetesebb vagy érdekesebb dolog, de mivel írni való mindig akad, és sajnos a borult idő miatt szobafogságra vagyok ítélve, mégis írok.

Még 4 hét, és vége az arany-szabadságnak. Jelenleg az a véleményem, hogy nem is bánom, de lehet, hogy tegnap a strandon nem így vélekedtem volna, és ma sem, ha jobb idő van. Mindenesetre, hogy hasznosan teljen el a 4 hét, csináltam napirendet, és ma már 3 pontját pontosan, előírásszerűen betartottam.
Íme a napirend. (2, az egyik akkor tartandó be, ha strandolás is van, a másik akkor, ha nincs. Persze a kettőt összevariálni is lehet, pl. akkor, ha nem pont 10-6-ig strandolunk.)
a.)
7-8 teniszezés, vagy
8 felkelés, utána reggelizés
1/2 9-10 gyakorlás
10-6 strandolás (ott olvasás is)
1/2 7-1/2 9 (vacsorázás) gyakorlás
1/2 9-9 vacsorázás
b.)
7-8 teniszezés
8-10 szabad idő (olvasás, levélírás stb.)
10-12 (levélírás) gyakorlás
12-1 segítés, ebédelés
1-1/2 3 pihenés (alvás vagy fekve olvasás)
1/2 3-1/2 4 naplóvezetés
1/2 4-12 5 gyakorlás
1/2 5-12 6 orosz, latin, matematika
1/2 6-6 evés
6-8 teniszezés
8-1/2 9 vacsorázás
Én magam nagyon szeretném, ha sikerülne a fentieket betartani, különösen a napi 3-3és 1/2 óra hegedülést, mert most ez a legfontosabb. De az "orosz-latin-matematikából" nem tudom, hogy lesz-e valami. ez, amit D. tanár úr kíván. Szerintem elég lesz megkezdeni a tanulást szeptemberben. Akkor úgyis ismétléssel kezdjük a tanévet. Esetleg az orosz és latin szavakat átnézem majd, és néhány matematika példát megoldok, hogy nyugodt legyen a lelkiismeretem.

Nincsenek megjegyzések: