2008. május 28., szerda

"félig-meddig aludva"

1958. december 7. Vasárnap este 1/2 7

A tanulnivalóimmal már elkészültem. Anyu Chanuka ünnepélyen van (én nem érzem egész jól magam, azért maradtam itthon). A szavalóversenyre is már megtanultam 2 verset. Így egy néhány percig írok egy pár sort.

Visszatérve a legutóbbi témához: az este, félig-meddig aludva elhatároztam, hogy írok Moszkvába, Olegnek. (hm... ejha! ugyan minek?!) Hogy miért jutottam erre a gondolata? Az előadás után Sz. Sárival autogrammért mentünk. Sári címet kért Grijcuktól, így én is azt kértem, hisz' azon rajta van a név is, és így autogramm is. Megkérdeztük az énekestől, hogy ha írunk, fog-e válaszolni a levélre, ő pedig nagyon bíztatóan mondta, hogy igen, persze. Tudom Ivanov címét is: Moszkva Konzervatórium CCCP (No ez itt majdnem olyan naiv, mint Csehov Ványájának címzése "Nagyapó"nak "Moszkva"); miért ne írhatnék neki is? (de miért igen?) ő is komszomolista. (ez aztán az érv!) Nagyon örülnék, ha válaszolna a levelemre, aminek megírását előreláthatólag a kezdődő téli szünetre ütemeztem be. ) De azt hiszem sose írtam meg azt a levelet! Remélem is... Bár a rajongások kora csak ezután kezdődött el igazán!)

Nincsenek megjegyzések: