2008. május 7., szerda

pesti élményekről

1957. december 30. Hétfő 5 óra

Újra itthon!!!

Kb 1 órája érkeztünk meg Pestről. Anyu várt kinn az állomáson.. Ő is nem sokkal azelőtt jött meg Vásárhelyről. Nagyon jól éreztem magam a Feri bácsiéknál töltött 3-4 nap alatt. Kezdem a legelején:
Csodálatos, (de igaz) hogy nagyon jól utaztam végig. Az idő is nagyon hamar eltelt. egy fülkében ültünk egy páran, és nagyon jól elszórakoztunk.
Az állomásra, vagyis a Nyugati P.U.-ra 1/2 9 óra felé értünk oda. Feri bácsi várt. Még a P. U.-on megtudtuk, hogy másnap 1/2 4-re kell mennünk a Baross u. 88 alá. (ott szerepelt a zenekarunk)
Ágika még fenn volt, mikor odaértünk hozzájuk. Odaadtam nekik, amit vittem ajándékba a részére, miután én is megkaptam tőlük a karácsonyi ajándékokat. Nagyon örültem neki, és jólesett, hogy gondoltak rám is, a bevásárlásnál már. (Csak egy barna kockás flanel ingblúzra emlékszem.)

Nincsenek megjegyzések: