2008. május 11., vasárnap

ebéd miatt elmaradt bejegyzés

1958. április 5. Szombat dél

Ismét le kell ülnöm a naplóm mellé.

(A vásárhelyi utazásunkat akartam megírni, de félbe kellett hagynom az írást a közben elkészülő ebéd miatt.)

(A kis naptárnoteszemben olvasom, előző napi bejegyzésben:

"4.péntek
Felsz. ü. ez nyomtatva , alatta az én írásommal:

Felvonulás a dísz-században, (?!) (3-án este tűzijáték volt) . Ari nálunk, majd én Ariéknál. Erzsi néni nálunk,
és íme, amiről írni akarhattam a nagynaplómba (feltehetően részletesebben):

Vásárhelyre utazunk, Anyu és én, de vissza kell jönnünk, mert M.n. D-ben. (azaz feltehetően Magdi néni Debrecenben volt, A lányáéknál... és mi nem tudtunk róla, és csak úgy vonatra szálltunk...(?) ... nahát, ma csak egy mobilhívás kellene...)

Találtam e napok körüli fotót is, a hátlapra írtak szerint ez március 30-án készült, az udvarunkban - háttérben a kedvenc diófám, amin a következő képen ücsörgök (az ablakpárkányon kívül ez volt a kedvenc tartózkodási helyem... jóval később meg alatta, a törzsnek dőlve szerettem ücsörögni, meditálni... Mára kivágták, mint mindent a kertből... ami kavicsos parkoló lett...)











Nincsenek megjegyzések: